Hoe werkt Keepr

Je kent het wel je hebt wat online besteld maar de maat is net niet goed of de kleur valt je toch tegen. Het product is verder 100% in orde en om je geld terug te krijgen moet je het product retour webwinkel sturen. Al die producten die terug gestuurd worden zorgen voor een extra belasting van het milieu. Vanaf nu is dat niet meer nodig! Jij als consument kan nu kiezen voor Keepr. Middels het Keepr platform kan jij het product doorsturen naar een nieuwe koper. Zo helpen we samen de wereld een stukje groener te maken. Bij elke Keepr melding maak je daarbij ook kans op €50 shop te goed.

1. Product Keepr melden

Bij 1 van de aangesloten webwinkels kan je op verschillende manieren een product Keepr melden. Zodra het product is aangemeld ontvang jij een bevestiging hiervan en uitleg over het verdere verloop

Nog nooit was een steentje bijdragen aan het milieu zo eenvoudig.

2. Op voorraad houden

Nadat je je product hebt aangemeld, wordt het direct online verkoopbaar via ons uitgebreide Keepr netwerk. Je pakket ligt nu tijdelijk bij jou ‘op voorraad’.  

Gegarandeerd binnen 30 dagen je geld retour.

3. Product doorsturen

Wij sturen je z.s.m. een verzendlabel met instructies. Zodra het pakket door PostNL is afgeleverd krijg jij automatisch je aankoopbedrag teruggestort.

Keepr werkt samen met PostNL, dus gegarandeerd goede service.

wegbrengen